خانوما قرص آسپرین برا چی دکتر بهم داده کسی میدونه
؟

۶ پاسخ

خون رسانی، رشد بهتر جنین

برای رقیق شدن خون هست،من تو جنگ پیش یه دکتر دیگه رفتم بهم داد،چند روز بعدش آزمایش دادم آنزیم های خونیم بهم ریخته بود قطعش کردم

برای خون رسانی بهتر به جنین

شاید غلظت خون یا رشد بهتر نی نی داده

برای رقیق شدن خون هس خونرسانی رو بیشتر میکنه

برای فشار خون عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی