دوستان قرص آسپرین برا چی هس؟

۳ پاسخ

فک کنم اونایی که خون غلیظ دارن یا خون رسانی به جنینشون کنده میخورن خونشون رقیق تر بشه تا جریان خون بهتر بشه

عزیزم ببخشید برنامه میلی رو داری

واسه خون رسانی بهتر به جنین

سوال های مرتبط

مامان پویان خان مامان پویان خان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی