دوستان چرا قرص آسپرین در بارداری تجویز میشه برای چی خوبه؟

۱۱ پاسخ

براغلظت خون من خونم غلیظ هس برام نوشته شبی 2 تامیخورم

برای خونرسانیه
برای کسایی ک یکی ازینا رو داشته بلشن تجویز میشه
سابقه سقط
غلظت خون
وزن بالا
مقاومت شریان رحمی
من هیچ کدوم ندارم نداده بمن

منم از قبل بارداری روزی ۲ تا میخوردم که دکترم گفت ادامه بده خیلی خوبه

سلام 🫶🏼🥰🙃

میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم

کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا

💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚

پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید


ایدی کانال روبیکا @nini_heed44

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳


❌❌❌


چون دیگه تمدید نمیشه 😬

اینه باید از دکترت بپرسی چجوری باید مصرف کنی

تصویر

آسپرین
یا آ اس آ

تصویر

من مقاومت شریان رحمی دارم شبی دو تا میخورم
از سونو داپلر مشخص شد مشکلم

خونرسانی بهتر به حفت و جنین و نتیجه عدم توقف رشد و ایست قلبی جنین و رشد بهتر وزن

خونرسانی بهتر به جنین

بیشتر این قرص برای کساییکه ای وی اف انجام دادن میدن بخاطر رقیق شدن خون تا جفت بتونه راحت تر خونرسانی کنه جنین رو

برای خون رسانی جنین

سوال های مرتبط

مامان حبه🧸🍼 مامان حبه🧸🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری