نه، منم 3 ماهه دارم میخورم، تازه آمپول آنوکسا هم میزنم😀
نه براخونرسانی به بچه اس
چون بچم تک شریانی هست خون رسانی یکم ضعیفه این کمک میکنه بهتر بشه
نه عزیزم برای خون رسانی به جنین
من یکی از دوستام خون دماغ مبشد گفتن پلاکت خونت بالاست دکتر آسپرینو قطع کرد
نه ب منم داده. حتما دکتر بهتر میدونه
دکتر منم تجویز کرده
آسپرین رقیغ کننده خون هست منم الان پنج ماهه دارم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.