آسپرین بد نیست تو بارداری تجویز میکنن؟؟

۸ پاسخ

نه، منم 3 ماهه دارم میخورم، تازه آمپول آنوکسا هم میزنم😀

نه براخونرسانی به بچه اس

چون بچم تک شریانی هست خون رسانی یکم ضعیفه این کمک می‌کنه بهتر بشه

نه عزیزم برای خون رسانی به جنین

من یکی از دوستام خون دماغ مبشد گفتن پلاکت خونت بالاست دکتر آسپرینو قطع کرد

نه ب منم داده. حتما دکتر بهتر میدونه

دکتر منم تجویز کرده

آسپرین رقیغ کننده خون هست منم الان پنج ماهه دارم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی