۶ پاسخ

من از هفته ۹ میخورم

اونایی که فک کنم زیاد چاقن میدن

نه به ۳۰ سال به بالا میدن برا خونرسانی به نی نی

به منم داده برای خونرسانی بهتر جنین

نه من از ۱۲ هفته میخورم واسه خون رسانی بهتر جنین

برای خونرسانی بهتر ب جنین
من ازاول بارداریم تا حالامیخورم

سوال های مرتبط

مامان پویان خان مامان پویان خان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد