کی از این قرص میخوره دکتر براچی براتون داده

تصویر
۵ پاسخ

منیزیومه منم دارم میخورم ...دکترم واسه گرفتگی پا و لگن اینا ک شبا داشتم بهم داد

قرص منیزیم
من استخون واژنم درد میکرد اصلا نمیتونستم بشینم ب دکتر گفتم اینو بهم داد واقعا هم تاثیر داشت

فکر کنم منیزیوم هست
من برای غش پا دکتر برام نوشت

فکر کنم واسه درد عضلانیه

بزن گوگل هر سوالی در مورد قرص داری

سوال های مرتبط

مامان هلنا و دوقلوها مامان هلنا و دوقلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی