منم میخورم
منم میخورم جدیدا هم بهم هپارین داده ی روز درمیون بزنم
من میخورم
من از هفته ۱۶ تا ۳۶ هفته گفت بخور
من از اول بارداری میخورم بخاطر سقط مکرر
من میخورم
شبی یدونه برای خون رسانی جنینه
من چون وزنم بالاست میخورم روزی یه دونه
البته یه هفتس شروع کردم
من چون سقط تو هفته های پایین داشتم اسپرین میخورم
منم از اول بارداری میخورم و در کنارش آمپول انوکساپارین میزنم
برای جلوگیری از لخته خون و امبولی و خونرسانی بهتر به جنین و جلوگیری از مسمومیت بارداری
برای رقیق شدن خونه عزیزم که یوقت خونت لخته نشه و خونرسانی به جنین راحت باشه من تاهفته ی پیش میخوردم که دکتر گفت دیگ نیازی نیست
من میخورم روزی دوتا یکی بعد صبحانه یکی بعد شام
منم میخورم روزی دوتا برای خونرسانی به جنین ربطی به فشار خون نداره
شبی دو تا واسه مقاومت شریان رحمی میخورم
من از اول بارداری
من میخورم چطور مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.