مامانا بعد سزارین میشه کاپوچینو خورد یا فقط نسکافه؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم من خوندم موارد کافئین که رو شیر هم تاثیر میزاره خوب نیست
نمیدونم چرا مادرهای گهواره برای از بین رفتن اثر بیهوشی توصیه می کنند.

هردو رو میشه خورد

والا من با خودم کاپوچینو بردم هیچ لازم نشد اونجام گفتن تاثیری نداره فقط به نوزادت اثر میکنه

جفتش میشه

اتفاقا خوبه اثر دارو بیهوشی رو میبره

میشه عزیزم قهوه کاپوچینو چایی نسکافه هرچی که کافئین داره خوبه برات

چیزای کافئین دار حتی چایی سیاه یا سبز

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی