سلام‌خانما کاپوچینو میشه خورد؟
من خیلی دلم میخواد

۵ پاسخ

آره بابا گاهی هوسی اشکال نداره
منم تا حالا دو سه بار خوردم، بازم دلم میخواد

روزی یدونه رقیق مشکلی نداره

بخور دکتر گفت. هفته ای یکی دوتا طوری نی

بخور بابا درحد کم اشکال نداره

زیاد اشکالی نداره من دو یا سه بار تاحالا خوردم

سوال های مرتبط

مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری