سلام عزیزان کاپوچینو میشه خورد ؟؟؟بعضیا میگن کافئینش بده درسته؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من چون قبلا اسپرسو زیاد میخوردم و بدنم به نخوردنش شدیدا واکنش داد،دکترم روزی یه شات رو برام مجاز کرده.البته دیگه چای و شکلات و اینا نمیخورم.

سلام عزیزم میگم شما سینه درد تون چجوریه؟

من میخورم روزانه جدیدا
ولی نصف کاپوچینو با شیر و ابجوش حل میکنم چون اگه نخورم ب کارا نمیتونم برسم اصلا انرژی ندارم

یکی دو بار عب نداره

یبار عب نداره ک فقط دوستم می‌گفت خورده بود بچه کلا لگد میزد 😅😅

هفته ای یکبار اشکال نداره ولی به خاطر قندش من نمیخورم قهوه میخورم ماهی یکی دوبار با شکلات تلخ اونم یه کوچولو، البته من اصلا چایی نمیخورم

کافئین محدوده ،ممنوع نیست
مداوم نخوری مشکلی نداره

کافئین در روز در یک حد مشخصی مشکلی نداره مثلا من خیلی چای خورم دکترم گفت روزی سه فنجون چای کمرنگ خب شما در همین مقیاس کاپوچینو بخور

نسکافه و کاپوچینو دکتر میگه کم بخور هوسانه‌
فقط قهوه خیلی بده نباید بخوری

ماهی یکی دوبار اشکالی نداره

من ماهی یکبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌ونهم بارداری