مامانا جگر خوبه بخورم؟؟ بعضیا میگن خوب نیست درسته؟؟

۷ پاسخ

جیگر ممنوع

اصلا خوب نیست نباید تپی بارداری بخوری
دکترا توصیه نمیکنن اصلا
حالا یه سری میان میگن ما خوردیم هیچی نشده 😐

تنها چیزی که همه دکترا سر ممنوع بودنش هم نظرن همین جگره

اصلا خوب نیست ممنوع هست

دکتر منم گفت خوب نیست نخور

نخور بابا خیال خودتم راحت تره
هوس کردی در حد دوتا تیکه بخور ولی ممنوعه
خوب نیس

من چند بار خوردم ولی میگن سه ماه.اول کلا نبود خورد من چند روز پیش یکم خوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وششم بارداری