خانما سمنو توی بارداری ضرر داره؟ بعضیا میگن خوب نیست🤔

۵ پاسخ

من چندین بار خوردم👌👌زیاده روی نکنی مشکلی نداره

من سه ماهه اول نمی‌دونستم انقدررررر خوردم ک نگو😂هیچی هم نشد خداروشکر..کلا تا ندونی یچیز ضرره و بخوری هیچی نمیشه😂

توسه ماه اول هستی ریسک نکن ونخور گرمیحات و کلا حذف کن

عزیزم میگن که گرمه
اما من خیلی هوس میکنم بخورم
یه کاسه کوچولو بخور اشکال نداره مقوی هم هست

ب اندازه بخور
زیادش دهانه رحم و شل می‌کنه و انقباض میاره

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد