من چندین بار خوردم👌👌زیاده روی نکنی مشکلی نداره
من سه ماهه اول نمیدونستم انقدررررر خوردم ک نگو😂هیچی هم نشد خداروشکر..کلا تا ندونی یچیز ضرره و بخوری هیچی نمیشه😂
توسه ماه اول هستی ریسک نکن ونخور گرمیحات و کلا حذف کن
عزیزم میگن که گرمه
اما من خیلی هوس میکنم بخورم
یه کاسه کوچولو بخور اشکال نداره مقوی هم هست
ب اندازه بخور
زیادش دهانه رحم و شل میکنه و انقباض میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.