سلام سمنو ضرر داره؟

۶ پاسخ

من شنیدم خیلی خوبه البته به اندازه

نه ولی قند داره اگه قند داری کم بخور

سلام عزیزم
اگه با قندش مشکل نداری نه ضرر نداره

نه خیلی ام خوبه

من سه روز. در حد یه قاشق خوردم

بخور ولی‌کم
چون‌گرمم هست

سوال های مرتبط

مامان وصال و دوقلو ها مامان وصال و دوقلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه🥰🤰 مامان پناه🥰🤰 ۲ ماهگی