خوردن سمنو اشکال داره

۶ پاسخ

من مادرشوهرم اینا اصرار دارن ک خیلی گرمه و نخورم
ولی شنیدم ماهای آخر کم بخوری در حد روزی بکی دو قاشق برا وزن دهی خوبه

نه خیلی خوبه بخور نوش جونت

من زیاد میخورم😓زیاده روی کلا خوب نیست...

مفیده

چه اشکالی داره بخور نوش جان

نه بابا اتفاقا خون سازه

سوال های مرتبط

مامان دیان 🩵 مامان دیان 🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد هفته بیستم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری