من مادرشوهرم اینا اصرار دارن ک خیلی گرمه و نخورم
ولی شنیدم ماهای آخر کم بخوری در حد روزی بکی دو قاشق برا وزن دهی خوبه
نه خیلی خوبه بخور نوش جونت
من زیاد میخورم😓زیاده روی کلا خوب نیست...
مفیده
چه اشکالی داره بخور نوش جان
نه بابا اتفاقا خون سازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.