نخور عزیزم من یکی از اقواممون باقلا زیاد میخواد تو بارداریش بچه اول و دومش کلا کچل شدن و اصلا مو ندارن دکتر گفته بخاطر باقلاست
نه نخور
من که میخورم
زیادش خوب نیست
زیاد نخور
سلام عزیزم اگر نخوری بهتره چون جزو حبوبات حساسیت زا هست ممکن به بچه نسازه ممکن بچه فاویسم بشه
من ک تو بارداریم میخورم مشکلی هم نداشت
اره خیلی آهنش بالاس خونو میسوزونه من دیروز تمیز کردم فریزش کردم بعدا بدم ب یکی تو بارداری و شیر دهی اصلا نخور
عزیزم دکترا تاکید میکنن که نخورین چون ممکنه حساسیت زا باشه و مشکل ساز بشه برات
عزیزم خام نخورش
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.