ن چ محدودیتی اگ معدت اذیت نمیکنه ۲کیلوبخور😂
فدات بشم
محدودیت که نه ولی چون اسیدیه مراقب دندونات باش
نه😁😁😁
هرکی منو میبینه یه نایلون برام گوجه سبز(آلوچه) و ازگیل میاره
آخه نیست که شمال هستیم همه خونشون درختشو دارن🤭
تازه خوردم جاتون خالی
نه فقط نمک نزن
والا میگن اسهال میاره اب بدن کم میکنه ولی من ک هیچ تاثیری روم نداشته فقط یکم معدم ب چیزا ترش حساسع اذیتم میکنه همین
نه عزیزم بخور نوشجونت 😍
اگه گروه بارداری میخوای که از تجربه های هم استفاده کنیم به آیدی من تو روبیکا پیام بده 🥰 F_gazmeh82
نه نوش جونت
فقط بعدش دل درد میگیری😅
رو دل نکنی
من که پدرشو در میاره
عزیزم همه چیز ب اندازه خوبه
سعی کن زیاد نخوری
ن عشقم ضرر نداره
بخور نوش جونت
ولی چون سردیه
پشت سرش نبات داغی، چای خرمایی چیزی بخور
سردیشو بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.