نه ضرر نداره فقط نمک زیاد نپاش چون بعدا فشارت میره بالا
انقباض مياره زيادش
من روزی نیم کیلو میخورم اونم با نمک 🤭🤭🤭
اتفاقا کلی ویتامین داره عزیزم
نههه😂😂😂😂
به اندازه بخور مثلا روزی ۱۰ تا
سردیت نشه
من هرروز میخورم تازه برا یبوستم خوبه
خیر
اتفاقا شنیدم خیلی ام خوبه
نه بابا چه ضرری فقط مراقب فشارت باش و اینکه زیاد روییم نکن
فکر نکنم چون من خیلی میخورم 🥲
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.