نه🤦🏻خدایی این سوالارو ازکجا میارید
سلام چند وقت بعد سزارین باردار شدی؟؟
چرا هر چیزی پیدا میکنید میاید میگید ضرر داره اخه چرا گوجه باید ضرر داشته باشه
😕😕😕😕😕
بله زیاد بخوری حساسیت زاست...هر چیزی نباید زیاده روی کرد عزیزم...منخودم گوجه و سیب زمینی اینا رو زیاد نمیخوردم...
واییی خدا
نمک بزن جای منم بخور
نه خوبم هست روزی یکی دوتا مشکلی نیست
وای توروخدا قبل از پرسیدن فکرکنین
اگه این چیزا ضرر داشت الان نسل ادمیزاد منقرض شده بوددددد
من ویارم گوجه بود خیلی میخوردم
😵💫😵💫چ ضرری ممکنه داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.