یادم رفته بود تو یخچال دارم برم بیارم بخورم😁بقول دوستمون عین اسب دارم میخورم از وقتی که اومده
وای من امروز خیلی خوردم الان گلوم درد میکنه
نه چه ضرری یه سطل بدن من میخورم نمک میریزم به به نهایتش باد همش🤣🤣🤣🤣
ن منم خیلی میخورم با نمک فراوان
ولی بعدش بینهایت نفخ میکنم و این موضوع رو الان ک باردارم فهمیدم اخه قبلا متوجه نفخش نمیشدم الان حتی کمم بخورم نفخو میکنم
منم خوردم ولی میگن زن حامله زیاد نخوره بعدشم ی چیز شیربن بخور ی قاشق چایخوری عسلی مربایی
فکر نکنم من سر پسرم یه سره آلوچه با نمک خوردم
من خیلیمیخورم، اما نفخ میاره برای بچه ضرر نداره
هستش سفت شده باشه بهتره
فقط نفخ میکنی شاید اذیت بشی وگرنه برای جنین فکر نکنممم
فعککک نکنممم من که دارم عین اسب الوچه و چاقاله میخورم 😩 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.