الوچه سبز برای جنین ضرر داره ؟

۹ پاسخ

یادم رفته بود تو یخچال دارم برم بیارم بخورم😁بقول دوستمون عین اسب دارم میخورم از وقتی که اومده

وای من امروز خیلی خوردم الان گلوم درد می‌کنه

نه چه ضرری یه سطل بدن من میخورم نمک میریزم به به نهایتش باد همش🤣🤣🤣🤣

ن منم خیلی میخورم با نمک فراوان
ولی بعدش بینهایت نفخ میکنم و این موضوع رو الان ک باردارم فهمیدم اخه قبلا متوجه نفخش نمیشدم الان حتی کمم بخورم نفخو میکنم

منم خوردم ولی میگن زن حامله زیاد نخوره بعدشم ی چیز شیربن بخور ی قاشق چایخوری عسلی مربایی

فکر نکنم من سر پسرم یه سره آلوچه با نمک خوردم

من خیلی‌میخورم، اما نفخ میاره برای بچه ضرر نداره
هستش سفت شده باشه بهتره

فقط نفخ میکنی شاید اذیت بشی وگرنه برای جنین فکر نکنممم

فعککک نکنممم من که دارم عین اسب الوچه و چاقاله میخورم 😩 😂

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسوو نینی مامان آیسوو نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری