نوش جونت بابا بخور
فقط زیاده روی نکن ک فشارت نیوفته و دلپیچه نگیری
نه نوش جونت فقط نمک نزن
من ک هرروز میخورم چون ترشه دندونام یجورمیشه😝
من زیاد خوردم بیرون روی دلپیچه معده درد گرفتم به اندازه بخور
زیاد نخور یوقت ترش نکنی اسید معدت اذیتت نکنه نمک ام زیاد نزن بخاطر فشار
کیلویی ۵۰۰ هزارتومن چ ضرری داره
ن خبلیم خوبه ولی نمک نباید زیاد باهاش بخوریم ک من میخورم🙁
نه هر چیزی اندازش هیچ مشکلی نداره
نه عزیرم بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.