خوردن باقله خطر نداره

۷ پاسخ

نخوررر خوب نیس و ممکنه بچه ات فاویسم بشه

نخورید لطفاً

اصلا نباید بخوری، چون نمیدونی بچت حساسیت داره بهش یا نه اصلا نباید استفاده بشه، جزو غذاهای ممنوعه بارداریه، حتی کم هم نباید بخوری

من عاشق باقله هستم ی ۵ بار هم خوردم پر کاسه

نه من که چندبارتاالان خوردم اون اوایل بارداری میگن نخوری بهتره چون گرمه ولی من چندبارخوردم

چرا بچه بافله ای میشه

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی ورستا😍 مامان امیرعلی ورستا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهان
🥹💙 مامان شاهان 🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رضا رادین مامان رضا رادین ۲ ماهگی
مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان محمدامین و دنیز مامان محمدامین و دنیز ۱۱ ماهگی
مامان دخملم😘🥰😍♥️♥️ مامان دخملم😘🥰😍♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری