خانوما باقله ضرر نداره بخورم

۷ پاسخ

من خوردم وقتی هفته شما بودم لکه بینی پیدا کردم دیگه نخوردم

کم بخور در حد رفع هوس

من خیلی هوس میکنم ولی میگن ضرر داره نخوردم

من چند بار خوردم تازه فهمیدم نباید خورد 😂😂😂😂

کم بخور ولی بخور

ضرر نداره ولی حساسیت زا هستش
بهتره که نخوری ولی اگه هوس کردی در حد چند تا دونه بخور

میگن خوب نیست منم تو بارداری هوس کردم ولی نخوردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🥹💙 مامان فسقلی🥹💙 ۱۱ ماهگی
مامان پناه👼🏻🩷 مامان پناه👼🏻🩷 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان توپولو مامان توپولو ۳ ماهگی