من خوردم وقتی هفته شما بودم لکه بینی پیدا کردم دیگه نخوردم
کم بخور در حد رفع هوس
من خیلی هوس میکنم ولی میگن ضرر داره نخوردم
من چند بار خوردم تازه فهمیدم نباید خورد 😂😂😂😂
کم بخور ولی بخور
ضرر نداره ولی حساسیت زا هستش
بهتره که نخوری ولی اگه هوس کردی در حد چند تا دونه بخور
میگن خوب نیست منم تو بارداری هوس کردم ولی نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.