ن ضرر نداره گلم منم خوردم خیلی خوشمزه بودد
البته یه طعم دیگه بود
هوس کردمممم🤦🏻♂️
اینم پشتشع
پاستیله اینا
خارجیه
منم دیروز دیدم شوشو میخواست بخره گفتم نههه یهو اون میوهه ضرر داشته باشه 😂خوردی خوب بود بیا به منم بگو🫰🏻
عزیز این یه آبنبات با طعم میوه استوایی هست چه اشکال داره بخور
عزیزم یه جور پاستیل هستش
موگو موگو هست
دخترتو ناخنکاشتی اون ضرر داره نهخوراکی این مدلی😂
تافیه فک کنم ضررندارع
آبنبات با طعم میوهای که روش عکسش هست. میوهی چینیه، اسمش لیچیه. نمیدونم ضرر داشته باشه یا نه
نه عزیزمموچی هست ضرر نداره
چ چیزا ندیدم تا حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.