خانوما این چیه؟همسرم خریده،ضرر نداره بخورم؟

تصویر
۱۲ پاسخ

ن ضرر نداره گلم منم خوردم خیلی خوشمزه بودد
البته یه طعم دیگه بود
هوس کردمممم🤦🏻‍♂️

اینم پشتشع

تصویر

پاستیله اینا
خارجیه

منم دیروز دیدم شوشو میخواست بخره گفتم نههه یهو اون میوهه ضرر داشته باشه 😂خوردی خوب بود بیا به منم بگو🫰🏻

عزیز این یه آبنبات با طعم میوه استوایی هست چه اشکال داره بخور

عزیزم یه جور پاستیل هستش

موگو موگو هست

دختر‌تو ناخن‌کاشتی‌ اون ضرر داره نه‌خوراکی این مدلی😂

تافیه فک کنم ضررندارع

آبنبات با طعم میوه‌ای که روش عکسش هست. میوه‌ی چینیه، اسمش لیچیه. نمیدونم ضرر داشته باشه یا نه

نه عزیزم‌موچی هست ضرر نداره

چ چیزا ندیدم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان دایار🤍🧿✨ مامان دایار🤍🧿✨ ۱۰ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی