من چند بار خوردم 😂
پسر خاهرم ۶سالشه نمیدونست کم خونی داره یه کاسه باقلا خورد الان ۳روزه بستری شده هی بهش خون میزنن سرم میزنن چشاش زرد زرد شده پوستشم لک لک شده خدا بهش رحم کرد 😔
واسه کسی که کم خونی داره خیلی خیلی ضرر داره
ضرر داره
من خودم الان ۳۵ هفتم و از ماه اول همش خوردم
نه در صورتی که فاویسم داشته باشید مشکل داره وگرنه خیلی هم عالی و منبع غنی اهن
ببین یه درصد بچه حساسیت نشون بده فاویسم خیلی خطر داره ریسکه نخور
در حد رفع هوس مشکل نداره زیادش خطر داره میگن
نه اتفاقا من کلی خوردم
منم خیلی دلم میخواد ولی میگن ریسکه 🥲
ن بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.