خانما خوردن باقله پلو در هفته من خطر داره؟

۱۱ پاسخ

بله عزیزم سعی کن نخوری اگه میخوری خیلی هم کم چون باقلا هم واسه کم خونی خوب نیست هم حساسیت زا میگن بهتر مصرف نشه

اگه خود مادر مشکلی نداشته باشه مثل فاویسم و حسلسیت شدید مشکلی نیست انگاز

شنیدم که نباید خورد

البته اگ حساسیت نداری بهش

من نخوردم

ن باقالی مشکلی نداره میتونی بخوری

من که خیلی خوردم نه بابا خطری ندارع

کلا باقاله خوب نیست عزیزم بهتره نخوری

من دو بار خوردم در حد ۱۰قاشق اتفاقی نیوفتاده

نبابا چ ضرری من از اول تا حالا ۶یا ۷ باری خوردم

من کلا باقلا نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری