من خیلی خوردم..بچمم فاویسم نگرفت..با اینکه داداشم داره
من پرسیدم دکترم گفت اگه خودت و همسرت و فامیل درجه کسی حساسیت نداره میتونی بخوری ولی زیاده روی نکن
منم ۲ بار درحد کم خوردم
نه نخوری بهتره
من از دکترم پرسیدم گفت اگه خانواد یا خودم دچار حساسیت یا فابسم نباشیم موردی اصلا نداره
من در حد رفع هوس میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.