منم خیلی دوست دارم چند بار هم باقله گرمک خریدم خوردم ولی توی گهواره دیدم ک میگن بده و بچه باقاله ای میشه و این حرفا دیگه ترسیدم بخورم سعنی این حرفا الکیه ؟؟
نه من که زیاد خوردم چیزی نشده یعنی 3 تا بچه دارم سر هر سه خیییلی خوردم چون علاقه شدیدی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.