شیر ک خوبه موزم خوب ولی هررر میوه ای زیاده رویش بده دگ چ برسه شیر موز ک موادنگهدارنده توشع
ب طور کلی هرروز نخور هفته ای سه بار بخور....اگ شیر فله ای بخری بهتره قوتشون هم بیشتره تا این پاکتی ها ک موادنگهدارنده دارن
نه عالیه که،به شرطی که خودت درستش کنی از این پاکتی حاضری ها نباشه
نههه فقط یه فنجون بخورهم بخاطره قندش هم اینکه ممکن برات سنگین باشه معدتو سنگینکنه
و اینکه میگن شیر و لبنیات بهتره که پاستوری ه باشه تا از خطر احتمالی عفونت مامان و جنین کمتر باشه محلی ها باکتری دارن !؟
بچه ها من شیر و موز و یکمی پودر آجیل باهم مخلوط میکنم میخورم هرروز یعنی مشکلی داره آخه جدا جدا نمیتونم همه شون رو بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.