خواهرا هر روز شیرموز خوردن اشکال داره ؟

۵ پاسخ

شیر ک خوبه موزم خوب ولی هررر میوه ای زیاده رویش بده دگ چ برسه شیر موز ک موادنگهدارنده توشع

ب طور کلی هرروز نخور هفته ای سه بار بخور....اگ شیر فله ای بخری بهتره قوتشون هم بیشتره تا این پاکتی ها ک موادنگهدارنده دارن

نه عالیه که،به شرطی که خودت درستش کنی از این پاکتی حاضری ها نباشه

نههه فقط یه فنجون بخور‌هم بخاطره قندش هم اینکه ممکن برات سنگین باشه معدتو سنگین‌کنه

و اینکه میگن شیر و لبنیات بهتره که پاستوری ه باشه تا از خطر احتمالی عفونت مامان و جنین کمتر باشه محلی ها باکتری دارن !؟

بچه ها من شیر و موز و یکمی پودر آجیل باهم مخلوط میکنم میخورم هرروز یعنی مشکلی داره آخه جدا جدا نمیتونم همه شون رو بخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری