مامانا هر روز خوردن کاپو چینو ظرر داره ؟

۹ پاسخ

منکه همینجوری ام بیخوابم وسعی میکنم نخورم.ضرر نداره ولی ممکنه قندتوببره بالا هرروز بخوری

من هر روز قهوه میخورم
بارداری های قبلیمم میخوردم
مجازه روزی یک فنجون

من که از اول بارداریم نخوردم میخوام جون بدم برا یه لیوان بسیار بزرگش میگن نخور نخوردم ولی یه روزی از همین روزا دلو میزنم به دریا😂😂

شنیدم روزی ی بار مشکلی نداره

بله ک ضرره

اره گلم سعی کن کمتر بخوری

زیاد اطلاع ندارم چون نمیخورم ولی از بقیه شنیدم هفته ای یکبار مجاز هست

بله ماهی یکی دوبار بخور
قندشم زیاده

وای من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیندا مامان لیندا ۲ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۲ ماهگی
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری