سلام خوردن پسته ظرر نداره

۱۹ پاسخ

چون خیلی قوی
قدیما میگن نباید بخوری

من موندم انقد دکترا میگن آجیل و مغزیجات بخورید ،کی میگه باید ضرر داشته باشه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️،چ ضرری اخه

فقط بگین این سوال شوخیه شب یلداس🫣😕🤭🤦‍♀️🤣

خوبه عزیزم
فقط کپک نداشته باشه
معمولا پسته کهنه کپک داره

عزیزم بخور اما زیاد نخور دکتر من گفت بخور کم بخور

تو دوران بارداری هیچ منعی سر مصرف مواد ک میخوریم وجود نداره ولی تو هیچ کدوم نیاید زیاده روی بشه

این دیگه چ سوالیهههههه

بله
زردی میاره
روزی دو سه تابیشترنخور

برم چشمامو با اسید بشورم😂😂😂😂

خونسازه خیلی خوبه بخور

داریم ب ته گهوارع میرسیم

نه خیلی عالیه

من اینقدر زیاد پسته و گردو تر خوردم .الآنم ی وقتا پسته‌ میخورم زیاد طوریم نشدع

اگه زیاد بخوری چی در حد یک کاسه ماست خوری

اخه میگن نخور

این چی بود دیگه خدااااا

چرا باید ضرر داشته باشه😐😂🥲

نه چرا ضرر داشته باشه

واقعا این جزء سوالات عجیبه!عزیزم پسته خیلیییی مفید حتما باید بخوری 👀

سوال های مرتبط

مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری