خانما میگم کاپوچینو برای خانم باردار ظرر ک نداره ؟

۷ پاسخ

اشکالی نداره
ولی خیلی کم

مثلا من سه ماهه اول که هیچ شاید یکی دو تا خوردم
الان اینجوریم که چهار پنج روز یه بار میخورم
و اون روز که کاپو یا نسکافه میخورم....دیگه سعی میکنم چایی نخورم....که خیلی دوز مصرفی نره بالا😁

وای دلم خواست😶😶

بله که داره باعث بیش فعالی میشه

من که میخورمممم

منم کم میخورم زیاد میگن نباید خورده شه

بله داره

منم میخورم ولی کم
البته نسکافه

سوال های مرتبط

مامان Arsa.m🥲❤️ مامان Arsa.m🥲❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیندا مامان لیندا ۲ ماهگی