خانما شما در بارداری تن ماهی میخورید ظرر نداره ؟

۱۷ پاسخ

تن‌ماهی بخاطر درصد بالای جیوه ضرر داره.

جیوه داره اصلا خوب‌نیست

شنیدم که میگن غذای کنسروی کلا خطرناکه بخاطر اون جیوه ای داره نباید زن باردار خورد

من چند باری خوردم و مشکلی نبوده

ضرر داره گلم جیوه داره

من دوبار خوردم

چه دلم خواست😋

من نمیخورم کلا یبار اونم دو لقمه خوردم، کنسرویجات اصلا خوب نیست تو بارداری، مخصوصا تن ماهی

من سه چهار باری خوردم ولی خب ضررداره نیاید استفاده بشه

نه اصلا... هم جیوه داره هم مواد نگهدارنده

عزیزم چون تن ماهی ماهی های جنوب هستن جیوه دارن و برای هوش بچه خوب نیست حتما از ماهی های شمال یا پرورشی استفاده کن

من دو سه باری تا الان خوردم

من دوبار پلو تن خوردم

اره میخورم

من چن باری خوردم
در حد هوس بخور

آره من چندبار خوردم

میگن ضرر داره من کلا یه بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ویدا و ویهان مامان ویدا و ویهان ۶ ماهگی
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری