۱۶ پاسخ

کنسرویجات کلا خوب نیست

نباید بخوری

من دوبار خوردم

نه

نه نمی‌خورم

نه عزیزم نخوری بهتره چون جیوه داره و برای بچه خطر ناکه

نه نخور جیوه داره....خود ماهی بخور...قزل سالمون

من سه چهار بار خوردم یکیار زیاد بقیش کم تر

اره زیاد

من چون دکتر خیلی تاکید به ماهی داشت و اصلا نمیتونستم ماهی بخورم یه دفه تن خوردم ولی بعدش خودم ماهی رو سرخ کردم ریش ریش کردم با رب گوجه وسیب زمینی خوردم شمام اگه نمیتونی ماهی بخوری امتحان کن خوشمزه میشه

اره منم ۳ الی ۴ بار خوردم با لوبیا قاطی بود

وای نه
به هیچ عنوان
مگه ماهی تازه چشه
کنسروها مواد نگهدارنده ی زیادی دارن اصلا نباید استفاده کنی
منم دو سه تا خریده بودم اما چون خودم نمی خورم شوهرمم نخورد
همینجوری مونده فک کنم به زودی تاریخش تموم شه

خیلی کم مصرفش کن

فق یکی دوبار خوردم

من ک نخوردم تو این ۶ ماه

اره خوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری