۱۸ پاسخ

سلام عزیزم من که اصلا نمیخورم به خاطره جیوه که داره در کل نخوری بهتره

من زیاد دوست ندارم نمیخورم
ولی خوب میگن غذاهای کنسروی و مونده زیاد خوب نیست تو بارداری

آره من هفته ی یه بار میخورم

اره منم هم خوردم

اره خوردم

اره من هراز گاهی میخورم

سلام من تو‌بارداری اصلا نخوردم بخاطر کنسروی وجیوه داشتنش در حالت عادی هم سالی یه بار میخوردم چون معلوم نیست چیه

من میخورم سردرد میشم بخور

من هوس کنم در حد یک قاشق

من خوردم چیزی نشد

من دو بار خوردم .ولی حسابی بذار بجوشه

سلام اصلا نخورید ماهی تن جیوه داره

من اصلا نخوردم یبار شدیدا هوس کردم ولی بازم نخوردم

بتونید نخورید بهتره، من در حد یکی دو لقمه هوسم بره

ای خدا حالا پس بخور ولی کم

نه اصلا خوب نیست

غذاهای کنسروی سعی کن خیلی کم مصرف کنی

اره من میخورم گاهی وقتی هوس بکنم کلن ازاول بارداریم هرچی هوس میکردم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی
مامان جیگر مامان جیگر ۷ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی
مامان نارنگی مامان نارنگی ۸ ماهگی