کیا ت بارداری ماهی یا تن ماهی میخورن

۲۰ پاسخ

عزیزدلم ماهی باید هفته ای یکبار بخوری ولی تن ماهی زیاد نخور گلم خوب نیست چون جیوه داره

ماهی غزل هفته ای دوبار
تن ماهیم چون عاااااااشقشم چندبار خوردم تاحالا

ماهی شمال خوبه ماهی جنوب جیوه داره میگن خوب نیس

ماهی هفته ایی یکی دوبار میخورم اما تن ماهی نخوردم

ماهی هر مدل هفته ای یبار حتما میخورم میگو هم میخورم ولی تن ماهی میگن ضرر داره نخوردم

من هفته ای ی بار ماهی میخورم

من هر دو رو خوردم

تن ماهی ماهی یکی دوبارخوردم دکترم گفت خوب بجوشون
ماهی هم چندباری خوردم ولی نه زیاد

کنسرو خیلی ضرر داره

ماهی قزل میخورم

من هیچکدومش نمیخورم

منم ماهی می خورم حالا هر دو هفته یه بار یا هر وقت هوس کنم قانون خاصی نداره ولی خوبه خیلیم‌به دلم می شینه الان بیشتر مرغ یا گوشت دلم‌می خواد

ماهی ک خیلی خوبه

من ماهی میخورم

تن ماهی نباید بخوریم ،ولی ماهی میخورم

من کنسرو کلا نمیخورم چون دیدم خیلیا مصمومیت بارداری گرفتن ولی ماهی زیادمیخورم

تن ماهی یکبار خوردم.
ماهی ام دوبار.

من هفته ای یه بار ماهی میخورم فرقیم نداره چی باشخ

ماهی ک‌خوبه
تن ماهی بده

ماهی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۱ ماهگی
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی