توی بارداری ماهی چی میخورید و مجازیم

۱۵ پاسخ

والا من خوزستانیم همه جور ماهی اینجا هست از همه نوع میخورم چه کبابی چه سرخ کردنی چه برای قلیه😅😅
ما قزل الا فقط برا کبایی استفاده میکنیم

قزل..

ماهی غزل الا

من قزل آلا و قزل سالمون میخورم تن ماهی هم خیلی کم ولی گاهی میخورم

قزل الا ..سالمون عالی

من فقط ماهی شوریده میخورم
جنوب هست دیگه نمیدونم شهرهای دیگه هم هست ی ن
دکترم گفت شوریده جیوه نداره

دکترم گفت فقط سالمون و قزل

فقط قزل آلا خوبه گلم
سالمون نخور چون رنگدانه بهش میدن توی ایران

قزل و سالمون خوبه

ما قزل هفته ای یکی دو بار

قزل الا و سالمون فقط میتونی بخوری

قزل آلا خیلی خوبه

سالمون و قزل

قزل آلا و سالمون میگن مجازه

منکه قزل الا میخورم

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری