مامانا تن ماهی می‌خورید تو بارداری؟؟؟

۱۸ پاسخ

من ۴.۵ بار خوردم
چت جی پی تی میگفت تا هفته ای یه بارم ضرر نداره حتی

اصلا.جیوه داره بده

نه میگن خوب نیس

من نمیخورم

اصلا قبلشم نمیخوردم نه سوسیس کالباس نه تن ماهی.

من دو بار خوردم

من خوردم چون بچه اولم خیلی دوست داره برای اون درست میکنم دیگه دل منم میخواد ولی هفته پیش درست کردم اصلان دلم نمیخواست بخورم کمی خوردم معده درد شدم

نه اصلا

اصلا🤦🏻‍♀️

نه تا الان نخوردم تا اخرم نمیخورم

تا این هفته فقط دو بار خوردم

چرا من نمی‌خورم همه میخورن که

بله :)

اره.

اره😢

من ی بار خوردم لکه بینی شدم دگ نمی‌خورم درحالی ک خیلی دلم میخاد عوضش ماهی قزل الا میخورن

منم خیییلی دلم میخاد ولی نخوردم

بله عزیزم‌ خوردم یکی دوبار

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۴ ماهگی
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان لنا کوچولو🐥 مامان لنا کوچولو🐥 ۵ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی