من ۴.۵ بار خوردم
چت جی پی تی میگفت تا هفته ای یه بارم ضرر نداره حتی
اصلا.جیوه داره بده
نه میگن خوب نیس
من نمیخورم
اصلا قبلشم نمیخوردم نه سوسیس کالباس نه تن ماهی.
من دو بار خوردم
من خوردم چون بچه اولم خیلی دوست داره برای اون درست میکنم دیگه دل منم میخواد ولی هفته پیش درست کردم اصلان دلم نمیخواست بخورم کمی خوردم معده درد شدم
نه اصلا
اصلا🤦🏻♀️
نه تا الان نخوردم تا اخرم نمیخورم
تا این هفته فقط دو بار خوردم
چرا من نمیخورم همه میخورن که
بله :)
اره.
اره😢
من ی بار خوردم لکه بینی شدم دگ نمیخورم درحالی ک خیلی دلم میخاد عوضش ماهی قزل الا میخورن
منم خیییلی دلم میخاد ولی نخوردم
بله عزیزم خوردم یکی دوبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.