دخترا شما تو بارداری تن ماهی میخورید؟؟؟

۷ پاسخ

منم کم میخورم

هرچیزی زیادیش خوب نیس ولی کنسرویا بیشتر کم بخور درحد اینکه ویارت بپره

نه اصلا فقط یک بار اوایل که هنوز نمیدونستم باردارم خوردم

من دو سه باری خوردم

من دوبار خوردم ولی کم

من دوسه باري خوردم الان نميخورم اشكالي نداره اگ تا حالا نخوردي ماهي دو بار اشكال ندار

میگن چون جیوه داره خوب نیس
ولی یبار چون دلم خواست یکم خوردم
به نظرم اگه افراط نکنی مشکلی نباشه

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان لنا کوچولو🐥 مامان لنا کوچولو🐥 ۵ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان افرا مامان افرا هفته هفدهم بارداری