شما تن ماهی می‌خورید؟چون میگن ضرر داره

۱۲ پاسخ

من که خود ماهی هم تا الان نخوردم بدم میاد از ماهی

من زیاد خوردم

پیش اومده دو سه باری خوردم

من خیلی دوست دارم بخورم ولی از اول بارداری به خاطر این که میگن خوب نیست و جیوه داره نخوردم

خود ماهی چی می‌خورید؟

من دو سه بار در حد یه قاشق خوردم 🫠 خیلی دلم میخواست

ولا من اینقد دوستم دارم بخورم ولی همه میگن ضرر داره چکار کنیم هی باید نگاه کنم داخل مغازه ها حسرت بخورم عاشق تن ماهی هستم

من از اول بارداری نخوردم

من همه چی‌میخورم اگر دلم هوس کنه

بله در حد ی قاشق فقد

من خوردم چند بار😐

نه تن ماهی جیوه داره اصن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان ماهلین 🌱💕 مامان ماهلین 🌱💕 ۴ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی
مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری