من سر بارداری اولم خیلی خوردم.اما الان اصلا نخوردم تا الان.
به نظرم رو هوش بچه تاثیر داره تونسی بخور
من میگو خیلی دوس دارم
طبعش گرمه ولی من کنارش چیزی میخورم که معتدل کنه..قبلاً هفته ای یک یا دوبار؛ الان همون هفته ای یه بار.
از اول بارداری هم تا الان ؛ فقط یه بار بیمارستان تو شش ماهگی بودم ماهی خوردم.یه بارم چندروز پیش هوس کردم درست کردم..هردوبارم قزل خوردم پرورشی که جیوه نداشته باشه.
اوایل بارداری که سه ماهه بودم توی یک ماه ۳ بار مادر شوهرم برام درست کرد تا الآن دیگه نخوردم
امگا۳ میخورم
چون بابام از بوی ماهی بدش میاد منم همسرم نیست سفر کاریه اینجا زندگیمیکنم
من در ماه دو بار ماهی دو بار میگو
اوایل زیاد الان اصلا
من نمیخورم
چند ساله نخوردم
اصولش هفته ای یک باره
البته تن ماهی نخوری بهتره
و ترجیحا ماهی شمال
جنوب جیوه داره
من اصلا ماهی و میگو دوست ندارم 😰
هر هفته هم ميگو هم ماهي👌🏼
میگفت ماهی دریا جیوه داره
ماهي 4 بار يا 5
من عاشق ماهی ام
میخورم قزل الا 😍😍😍
یه بار خوردم فقط همونم حالم بد شد
من تو بارداری کلا از میگو و ماهی بدم میاد حال تهوع میگیرم😷🤢
من اولاش جفتش رو خوردم ولی بعدش دیگه نه دوست داشتم نه سر جیوه جرات کردم بخورم
من سه هفته پیش خوردم شبش مردم از درد، فکر کنم چون طبعش سرد بود شبش از دل درد و بی قراری مردمم
منم نخوردم
دکترم به من گفت نخور
هفته ای دوبار ماهی میخورم
من تا الان نخوردم
نتونستم
از اول نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.