والا منکه کلا اشتها ندارم وزنمم خیلی کمه بزور یکم غذا میخورم غذای خودمو ک اصلا نمیتونم بخورم اگه جای مهمون باشم پیش مامانم باشم یکم میتونم بخورم،،
من ناهار و شام میخورم میانوعدهام آجیل و میوه و شیر میخورم
خیلی کم و بزور
من بزرور سه وعده اصلی میان وعده هم شاید یه شیر و چندتا پسته و اینا بخورم خیلی اشتها ندارم
همون صیونه ناهار شام . وسطاشم لقمه میگیرم یا هله هوله و کیک اینا میخورم
هر موقع گرسنم بشه میخورم
من ساعت 12 ی نون پنیر خوردم تا شب دیگ غذا نمیخورم
هله هوله زیاد میخورم 😑
من ک اشتهام زیاده😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.