شما چند وعده در روز می‌خورید زیاد یا کم؟

۸ پاسخ

والا منکه کلا اشتها ندارم وزنمم خیلی کمه بزور یکم غذا میخورم غذای خودمو ک اصلا نمیتونم بخورم اگه جای مهمون باشم پیش مامانم باشم یکم میتونم بخورم،،

من ناهار و شام میخورم میان‌وعده‌ام آجیل و میوه و شیر میخورم

خیلی کم و بزور

من بزرور سه وعده اصلی میان وعده هم شاید یه شیر و چندتا پسته و اینا بخورم خیلی اشتها ندارم

همون صیونه ناهار شام . وسطاشم لقمه میگیرم یا هله هوله و کیک اینا میخورم

هر موقع گرسنم بشه میخورم

من ساعت 12 ی نون پنیر خوردم تا شب دیگ غذا نمیخورم
هله هوله زیاد میخورم 😑

من ک اشتهام زیاده😅

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی