هیچی متاسفانه
روزی دوتا بای لیوان شیر میخورم
من دکترم گفته روزی ۳ الی ۴ تا برای وزن دهی جنین
یعنی حتما باید بخوریم ..من اوایل بارداری میخوذدم زمستونم بود ولی الان هوا گرم شده دیگه نلاید زیاد گرمی بخوری فشارت میبره بالا و بهتره چیزای خنکی بخوری بچت زردی هم نگیره ..
زوزی دو یا سه عدد بیشترش شنیدم انقباض میاره
هیچی چون ترس از قند دارم
سلام من هیچی نمیخورم
هیچی چون کم علاقه دارم😅
روزی ۲یا۳تا
من روزی سه تا
من روزی دو سه تا با چایی
دکتر برام منع کرده ولی خیلی هوس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.