مامانا دانه زرد آلو ظرر داره

۱۰ پاسخ

من که زیاد خوردم 😀

آره ضرر داره نخوری توروخدا

نمیدونم اما من محض احتیاط نخوردم
میگن سمی که به درخت میدن که حشره و اینا جمع نشه ، میره داخل دونه ، چه بدونم🫩

اره ضرر داره

آره عزیزم

اررره ضرر نداره

نه ضرر نداره بنده از بچگی میخوردم و چیزیم نشده، شهر ما پر باغ زردالوعه همه میخورن: حامله،غیر حامله، بچه

اره ضرر داره

میگن ضرر داره ولی من نمیدونستم و خوردم

اگه قند نداری عالیه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری