خوردن روغن محلی توبارداری اشکال داره؟؟

۶ پاسخ

واای چه اشکالی اخه میخاد داشته باشهههه😭😭😭😭

منم میخورم ولی خیلی کم و گاهی

من میخورم

نه فقط هفته های اول میگن کم بخوری چون هم چربیش زیاده هم گرمیه

نه اتفاقا خیلی خوبه ، مخصوصا بعد زایمان

قدیما همه ادما روغن محلی میخوردن چه ایرادی داشت

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان خادم امام حسین مامان خادم امام حسین ۱ ماهگی
مامان کسری وبین راهی مامان کسری وبین راهی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی
مامان شاهانم مامان شاهانم ۴ ماهگی