خوردن سیر خام توبارداری ضررداره؟

۶ پاسخ

یکی میگف انقباض میاره نمیدونم راسته یان
من میخورم تو آبدوغ خیار

در کل برای سیستم ایمنی بدنت هم خوبه

پودر سیر خطرناکه و تا سه ماه اول خوب نیست، ولی الان در حد یکی دو تا حبه میتونی تو ماست و خیار استفاده کنی، باز هم اگه فشارت پایین نیست

چه خام چه ترشی چه توغذا
باید متعادل خورده بشه
باید ببینی بدنت چجوریه
من طبام گرم شده تو بارداری
ذره ای غذای گرم چیز گرم بخورم عین سیر دارچین زنجبیل تنم گر میگیره و حالم بد میشه

ترشی سیر همبیشتر از دوحبه بخورم سرگیجه شدید میگیرم
پس ببین بدنت چجوریه وگرنه ضرر نداره

فشارتو پایین میاره

خامسو نمیدونم ولی ترشی یا تو‌غذا خوردم

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 ۳ ماهگی