بچها بوی عود هم ضررداره توبارداری؟

۵ پاسخ

بهتره که استفاده نکنی عزیزم

اره چن روز پیش توبر نامه طلیب شبکه ۳دکتر طب سنتی گفت نباید استفاده بش

من یه سره روشن میکنم

من تا الان کلی اسفند و عود دود کردم 😕
ولی شوینده نه

بهتره‌ ک استفاده نکنی.رنگ هم مراقبت کن .ماسک بزن

سوال های مرتبط

مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی