بچها لاک زدن ضررداره؟؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

نه چه ضرری من ک میزنم

من لاک زدم دوبارم کاشت کردم

من هفته های پایین تر هم ژلیش انجام دادم هم کاشت ماسک بزن اکثرا بخاطر بوی مواد میگن انجام ندید

من که میزنم

من که میزنم

ن کاشت ضرر داره

من ک میزدم

نه اصلا ضرر نداره

ن چ ضرری داره

کاشت ناخن خوب نیست

ن گلم لاک زدن ضرر نداره

آرع من ک نزدم

سوال های مرتبط

مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 ۳ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد