مامانا لاک زدن تو ماه من ضرر داره؟

۷ پاسخ

و شنیدم ناخن جذبش از پوست بدن بالاتره و سریع موادی که بهش برخورد کنه رو وارد خون میکنه

این روزا بهتره همش باوضو باشیم
لاک که مانعه برا غسل و وضو

من دوبار برا عروسی زدم. لاک فک نکنم مشکل داشته باشه.

من میزنم همیشه بزن بابا

من از ماه چهارم ناخونام ژلیشه دکترم گفت هیچ مشکلی نداره،باید ببینید دکترتون چی‌میگه

من از دکترم پرسیدم گفت لاک اشکال نداره
منم دلم میخواد بزنم ولی با اینکه دکتر گفت اشکال نداره میترسم نی نی اذیت شه

نه دیگه هفتت بالاست
بازم اگه نزدی که چه بهتر

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دلانا جون مامان دلانا جون روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫀کارن 🫀 مامان 🫀کارن 🫀 ۷ ماهگی
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری