بزن بابا. آنقدر سخت نگیر
فک نمیکنم من که گاهی اوقات میزنم
نه بابا بزن عزیزم اونم نباشه که دیگه نمیشه
ضرر داره بوش برات بده اگ زدی ماسک بزن کلا مواد شیمیاعی ضرر داره
من میزدم
من همیشه میزنم،فقط بینیت رو ببند بونخوره بهت
نه اون ضرری که فک کنی ولی درکل کم بزن چون به هر حال مواد شیمیایی هست و جذب پوست میشه
اکه یکی دوبار باشع فکر نکنم ضرری داشته باشه
نع ضرر ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.