خانما لاک زدن عیبی ندارع الان؟؟؟؟
بارداری
بارداری

۴ پاسخ

لاک زدن نه ولی کاشت بعدن عوارضشو میبنی نباید بکنی اصلن

لاک زدن ساده هم مضره عزیزدلم

نه بزن کیف کن 😄

برا شما کاشتم عیب نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی مامان تپلی ۱۲ ماهگی
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری